23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på NTT Woodnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Vattenbaserad färg säljer dalalister

Övergång till vattenbaserad färg har blivit ett mycket bra marknadsföringsargument för Dalalist i Malung, uppger Nya Wermlands-tidningen. Förutom ett för...

Övergång till vattenbaserad färg har blivit ett mycket bra marknadsföringsargument för Dalalist i Malung, uppger Nya Wermlands-tidningen. Förutom ett försprång mot konkurrenterna har omställningen, som började redan för ett drygt år sedan, givit andra positiva effekter: Utsläppen till luften sjunkit från över 18 ton till 500 kilo, och dessutom har företaget fått en miljövinst i fabriken.Nya Wemlands-tidningen/UA

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web03