23948sdkhjf

Mio och Nordsjö i färgstarkt samarbete

Består av 30 vackra kulörer

I nära 60 år har Mio hjälpt kunder att skapa hem.  

Samtidigt har Nordsjö i närmare 120 år visat hur färg och kulör kan förändra ett hem.

Nu har Mio och Nordsjö inlett ett samarbete för att lära av varandra och för att kunna erbjuda kunderna en ännu bättre helhetslösning, heter det.

Kulörkollektionen består av 30 kulörer som uppges tagots fram med noggrannhet för att göra inredningsprojekt både enklare och roligare.

– Den här kulörkollektionen tillsammans med vårt fantastiska sortiment och vår kunskap ger kunderna de allra bästa förutsättningarna för att skapa hem de trivs i och är stolta över, säger vd Björn Lindblad.

Mio är en svensk detaljhandelskedja för möbler och heminredning som i nära 60 år har levererat inredningslösningar för hemmet.

Mio finns med butiker på över 70 platser i Sverige samt på nätet med e-handel.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11