23948sdkhjf

Deromes hus i topp på lista

När kunderna får säga sitt,  placerar sig A-hus topp tre i Prognoscentrets undersökning.

Undersökningen av Prognoscentret kartlägger hur nöjda köparna är med sin husleverantör.

- Vi är väldigt glada för denna utmärkelse eftersom den utgår från husköparna och deras upplevelser. En husprocess kan vara en pulshöjande resa och detta är ett fantastiskt kvitto på det fina samarbete vi har med våra kunder och det servicefokus som finns naturligt inom hela organisationen, säger Lars Westling som är tillförornad  Divisionschef för A-hus.

NKI-undersökningen (nöjd-kund-index) som genomförs av Prognoscentret kartlägger köparnas upplevelse av bostadsköpet och hur nöjda de är med sin husleverantör. Sedan 2019 har kundnöjdheten för A-hus ökat stadigt.

- Vår målsättning är alltid att hålla högt kundfokus, i så väl det dagliga arbetet som i utvecklingen av vårt kunderbjudande. Vi möter framtiden tillsammans med våra kunder, med fokus på att utveckla våra digitala plattformar och möta våra kunder på nya sätt. Men avgörande för att lyckas är att fortsätta göra det vi är bäst på: att hela tiden finnas nära kunden under husresan, lyssna och agera för att uppfylla förväntningarna, säger Lars Westling.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.143