Remmers uttalade strategi är att ha kompetens och resurser att vara den enda leverantör som kunderna behöver. Det innebär att ha alla ytbehandlingsprodukter som behövs i en träindustri eller ett byggprojekt, men även att kunna vara kundens stöd i val och användning av processer och maskiner.
– Vi samarbetar med de stora leverantörerna av teknik fö...
Remmers redo ta sig an Norden
Sedan starten 1949 har det tyska ytbehandlingsföretaget Remmers tagit steg in på nya marknader i Europa. Nu står de nordiska länderna på tur. "Vi vill inte växa fortare än att vi kan ge nya marknader samma service och kompetensstöd som vi gett våra kunder hittills", säger Remmers koncernchef Dirk Sieverding.
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på NTT Woodnet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer