23948sdkhjf

Remmers redo ta sig an Norden

Sedan starten 1949 har det tyska ytbehandlingsföretaget Remmers tagit steg in på nya marknader i Europa. Nu står de nordiska länderna på tur. "Vi vill inte växa fortare än att vi kan ge nya marknader samma service och kompetensstöd som vi gett våra kunder hittills", säger Remmers koncernchef Dirk Sieverding.
Remmers uttalade strategi är att ha kompetens och resurser att vara den enda leverantör som kunderna behöver. Det innebär att ha alla ytbehandlingsprodukter som behövs i en träindustri eller ett byggprojekt, men även att kunna vara kundens stöd i val och användning av processer och maskiner.

– Vi samarbetar med de stora leverantörerna av teknik fö...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.095