23948sdkhjf

Så har Vida ökat antalet sökande: ”Försöker nå yngre”

En dedikerad employer branding-strategi har gett resultat på Vida, som för tredje året i följd prisats som ett Karriärföretag. ”Vi vill att potentiella medarbetare ska känna till oss innan vi sätter ut en platsannons”, säger HR-chefen Camilla Milton.
Vida har sedan ett par år jobbat hårt och målmedvetet för att bli en attraktivare arbetsplats. En tydlig målsättning har varit att öka såväl andelen som söker jobben samt höja kvaliteten på de sökande.

– Vi vill inte bara sätta ut en platsannons och hålla tummarna, säger Camilla Milton.

En kompetensutvecklingsgrupp samlar ett flertal beslutsfatta...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094