23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på NTT Woodnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Moelven med ny identitet

Den 18 oktober lanserar Moelven-koncernen sitt nya varumärke. – Det gör oss redo för framtiden, säger koncernchefen för Moelven Industrier ASA, Morten Kristiansen.

Moelvens nuvarande visuella identitet har haft mer eller mindre samma stil sedan 1970-talet, och justerades senast för 15 år sedan. Nu tar koncernen ett steg mot en modernare stil vad gäller logga och andra visuella intryck.  

Både världen och Moelven har förändrats mycket under den här tiden, säger Morten Kristiansen. Vi är fast beslutna att se till att vår identitet matchar det vi gör i dag och var vi vill vara i framtiden. Därför var det hög tid för ett nytt visuellt uttryck. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.111