23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på NTT Woodnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ny chef ska göra Elitfönster mer digitalt

Anna Maria Lingmerth är marknadschef för Elitfönster sedan oktober 2022. Närmast kommer hon från en roll som marknadschef på OBOS och har dessförinnan även arbetat på Kärnhem.

Anna Maria Lingmerth får ett helhetsansvar för Elitfönster och systerbolagen Diplomat Dörrar samt Outlines varumärken, marknadsföring och kommunikation. Anna Maria tillträdde tjänsten den 3e oktober och blev då även en del i konsumentdivisionens ledningsgrupp.

Anna Maria Lingmerth har lång erfarenhet av att strategiskt och operativt utveckla och förädla starka varumärken. 2017 vann hon den norska OBOS-koncernens innovationspris för det digitala tillvalsverktyget ”Designwebben”. Hon var även tidig med att införa digital avtalssignering i branschen. Ett viktigt uppdrag på Elitfönster blir att utveckla företagets digitala närvaro i en traditionell bransch.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.173